הבלוג של אביבית

Read the Latest News

image

בעידן בו פייסבוק מהווה רשת חברתית הגדולה ביותר בעולם, פלטפורמת פייסבוק מאפשרת למפרסמים ולמפתחים אופציות לשלב דף נחיתה בתוך פייסבוק, בתוך לשוניות פייסבוק / TAB פייסבוק כדי לייצר ויראליות של דף הנחיתה בצורות שונות ומתקדמות.

דף נחיתה ייחודי בפייסבוק יפנה אל האתר שלכם עשרות לקוחות חדשים!

כחלק בניית אתרים לחברות ופרסום ממוקד, אנו מעניקים שירות ייחודי – יצירת דף בפייסבוק לעסקים! דף נחיתה מעוצב באופן ייחודי ומקורי המשלב את הלוגו וצבעי החברה בתוך דף החברה.

דף נחיתה מעוצב היינו מרשים הכולל גרפיקות, פירוטי שירותים, תמונות וצבעים על פי הקו העיצובי של החברה שלך!

פרסום בפיסבוק

אם התרגלתם בפרסום דפי הנחיתה בעזרת באנרים ומודעות פרסומיות דמוי גוגל וכדומה, הפרסום בפייסבוק מאפשר כלים רבים יותר לברירת קהל היעד ולבחירת המשתמשים אשר להן תופיע המודעה / הבאנר המוביל לדף הנחיתה, כך ניתן לחסוך הגעה ללקוחות שאינם קהל היעד של המוצר / השירות וחסכון של עלות תוך הגעה לקהל יעד

הפרסום בפייסבוק מאפשר פילוח על פי מין, גיל, אזור מגורים, תחומי עיסוק , תחביבים ועוד פרמטרים נוספים אשר בפרסום מודעות או באנרים סטנדרטי לא ניתן לבצע פילוח ברמת התכנים הזאת .פילוח נכון של קהל היעד שלכם יגביר את יעילות הפרסום במספר מונים !

 

image

מי צריך מדביר או אינסטלטור? 

זוכרים את הימים בהם היינו חוזרים הביתה ותיבת הדואר הייתה עמוסה במגנטים ופליירים מכל מיני סוגים וגדלים? חלקם מפוזרים על הרצפה או בסביבת הפח ובכל מקרה בשנייה שהיינו מגיעים היינו משליכים את הכל בלי להעיף מבט? כולם מסכימים שלא הרבה השתנה, במקרים רבים את תיבת הדואר מחליפה תיבת הדואר האלקטרוני אבל כל השאר ללא שינוי, למעט העובדה שהיום אנחנו כבר יכולים לתבוע את מי שמציף אותנו בזבל, או בשמו המוכר והידוע לשמצה – ספאם.

ומה אם אני הוא הוא זה שמחלק את פליירים?

לפעמים אנחנו לא רק דיירים שלא רוצים ספאם בתיבת הדואר, אלא אנחנו בעלי עסקים שרוצים להגיע לכמה שיותר קהל. אבל האם זה הקריטריון היחיד שמעניין אותנו? הכמות? אם עניתם כן – דמיינו את עצמכם מדפיסים עשרות אלפי פליירים וזורקים אותם מגג עזריאלי – הפליירים אכן יגיעו לקהל עצום – הם ינחתו על גגות מכוניות, על נהגי המוניות, על העוברים והשבים, על שליחים בקטנוע, על החיילים בטרמפיאדות, על אזרחים ממהרים, על אמהות בחופשת לידה, על אנשי עסקים בדרכם לתחנת הרכבת ועוד. אבל כמה מהם יכניסו אותם לתיק? כמה מהם יחייגו למספר הטלפון המופיע על הפלייר? כנראה שאחוז קטן מאוד. כל השאר ילכלכו את הרחובות, יושלכו לפחי האשפה ורוב הכסף שהשקעתם ירד לטמיון.

אז מה הפתרון? בטח לא לירות לכל הכיוונים.

מי הקהל שלי?

כלל ברזל בעבודתו של כל איש שיווק או בעל עסק הוא קודם כל הגדרת קהל היעד למוצר או השירות אותו הוא מוכר. קהל היעד יכול להיות אחד, או מורכב מסוגים שונים של קהלים שלכל אחד מהם מאפיין שונה אך מדויק, או במילים אחרות – קהל מפולח. אם אנו מציעים למכירה מוצר המיועד לזוגות צעירים, מיותר לעניין גמלאים באותו המוצר, כשם שאין טעם להציע לחיילים משוחררים לרכוש מוצרי תינוקות. יש להגדיר עבור כל קהל מטרה את סוג המסר אותו הוא יקבל ורק אליו בלבד לבצע את הפניה הפרסומית. קהל מטרה ממוקד הוא קהל מטרה איכותי ורוב הסיכויים שפניה לקהל מפולח תניב עבורנו לידים איכותיים והחזר אופטימלי עבור ההשקעה שלנו.

אז כיצד פונים לקהל המטרה הממוקד שהגדרתם? איך תשיגו את מאגר כתובות המייל הכי רלוונטי עבורכם?

חברת דיוור

אין ספק שפרסום המוצר שלכם באמצעות פלטפורמת הדוא"ל הינה אחד מאפיקי השיווק הישיר האפקטיביים ביותר שקיימים כיום, אולם כמו בכל דבר בחיים – מומלץ להיעזר במומחים בתחום.

בשנת 2000 הוקמה חברת "דיוור" ע"י אביבית מלכיאל והיא מנהלת ומתחזקת מבחר גדול ומגוון של מאגרי כתובות דואר אלקטרוני. החברה מציעה ללקוחותיה חבילות מידע איכותיות, המפולחות עפ"י תחומי העיסוק של בעלי כתובות המייל ובכך ניתנת למפרסמים היכולת למקד את המסר הפרסומי לקהל מסוים, לדוגמה: מאגר כתובות של מעצבי פנים ואדריכלים, רופאים, עורכי דין, מטפלים וכדומה. כל המאגרים מתוחזקים על בסיס קבוע על מנת לוודא שהמידע עדכני ושכתובות המייל קיימות.

חברת דיוור בקיאה בכל רזי החוק ופועלת אך ורק בהתאם לתקנות הידועות בעניין זה והיא מספקת ללקוחותיה סל שירותים רחב וליווי צמוד בכל תהליך הפרסום בדוא"ל – החל משלב הגדרת קהל היעד, דרך בחירת המסר הפרסומי, ניסוח תוכן המודעה ועיצובה, שליחתה לקהל הרלוונטי וכן ביצוע ניטור ומעקב אחר פתיחת הודעות, מיילים חוזרים, בקשות להסרה וכיו"ב.

צרו קשר עוד היום ונעזור לכם למקסם את הפעילות במדיה הדיגיטלית.

 

image

PageRank זהו דירוג בו משתמשת גוגל כדי להגדיר את מידת החשיבות של דף מסויים באינטרנט. הדירוג נקבע ע"פ הדפים המקשרים אל אותו הדף ומתבטא בציון בין 0 ל-10.

 

ככל שיש לאתר מסוים יותר קישורים נכנסים, כך הדף "חשוב יותר" בעיני גוגל. דירוג PageRank מתעדכן באופן יומיומי בבסיסי הנתונים של גוגל והוא מוצג באופן גלוי כל שלושה חודשים~. חשוב לציין שבתקופה האחרונה כוחו וחשיבותו של ה-PageRank ירד, אך עדיין כדאי לשאוף לדירוג הגבוה ביותר.

Read More

image

קידום אתרים במנועי חיפוש הוא אוסף של שיטות לשיפור מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות חיפוש של מנועי החיפוש השונים (ויקיפדיה). כלומר שיפור והתאמה של האתר למנועי חיפוש כך כאשר מישהו מחפש מוצר או מונח שקשורים לאתר הוא יגיע אל האתר שלך (ולא של המתחרה...).

קיימים 2 סוגים עיקריים של קידום:

קידום אורגני-SEO- שיפור של האתר כך שבאופן טיבעי יהיה בין התוצאות הראשונות במנועי החיפוש. שיטה זו הינה יסודית, ובדרך כלל על ידי קידום איכותי תוצאות הקידום נשמרות לאורך זמן.

קידום ממומן-PPC-PCC- קידום בתשלום. בקידום ממומן האתר המקודם יופיע בין התוצאות הראשונות, והתשלום יהיה עבור מס' הקליקים על המודעה או בהתאם למספר הצפיות/ החשיפות של המודעה. קידום ממומן הינו מהיר, אינו תלוי באיכות האתר ובמידת ההתאמה שלו למנועי החיפוש.

Share Some Ideas

Do You Have a Tip or an Idea for a Story? Tell Us About It.
Submit Article