הבלוג של אביבית

Read the Latest News

האם פעם חיפשת את השם שלך בגוגל ? האם אתה חושב שהחברים, המתחרים, המעסיקים או הלקוחות שלך מחפשים עליך מידע במנועי החיפוש ?

אם השבת בחיוב לשאלות הנ"ל, אז אתה יכול להבין את חיוניות הפתרונות שלנו.

מיתוג אישי הוא תהליך בו האדם משווק כמותג. תהליך מסוג זה, שמפעיל האדם על עצמו, מיועד לקדמו בחייו העסקיים, המקצועיים וגם האישיים. יש המבצעים את המיתוג האישי בעצמם, ויש הנעזרים ביועצי תקשורת, יועצי תדמית, מאמנים אישיים ועוד. בהמשכו של התהליך האדם אמור להוות מותג שיעורר רגשות וערכים מוגדרים אצל אנשים אחרים. אנשים כלפיהם מופנה 

המיתוג יכולים להיות לקוחות ומעסיקים פוטנציאליים, בן זוג עתידי, קולגות, מתחרים, אויבים, וגם סביבתו הרגילה של האדם.

חברות קטנות כגדולות מבינות את החשיבות במיתוג. ככל שהמוצר מפורסם יותר, הסבירות שהלקוחות יאמצו ויקנו אותו היא גדולה יותר. למרבה ההפתעה ( או שלא..), זה קורה גם בקרב אנשים פרטיים. אנשים אשר ממותגים בצורה חיובית זוכים לתשומת לב, הוקרה והצלחה גדולה יותר !

כיום, רשת האינטרנט מאפשרת לכל אדם לכתוב טוקבקים, הודעות בפורומים או בבלוגים אשר מכילים שקרים, הכפשות או השמצות ( גם הם ממש לא מבוססות ) עליך או על החברה שלך. ברגע שמנועי החיפוש יגיעו אל אותם עמודים, הם יישארו שם לנצח – האם תרצה שהמיתוג שלך יפגע בעקבות אותן הודעות לא מבוססות ?!, בוודאי שלא.

מותג הוא מונח מתחום השיווק המתאר חברה, מוצר, קו מוצרים או שירות, ובהכללה גם גורמים נוספים כמו עמותה, אתר תיירות, מפלגה פוליטית ואף אדם פרטי. המונח מותג מתייחס לסך כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט. עמדות ורגשות אלה מכונים לעתים גם "נכסי המותג".

מטרתו של המשווק היא לייחס למותג ערכים חיוביים, כמו איכות, יוקרה, "כיפיות" או תמורה טובה לכסף. עם זאת ייתכן בהחלט שלצרכנים יהיו עמדות שליליות כלפי מותג מסוים. הדבר ייחשב בדרך-כלל לכישלון של התהליך השיווקי.

איך אני  יכולה לעזור לך ?

אנחנו מציעים לך מבחר פתרונות שבאמצעותם תוכל להשפיע על תוצאות החיפוש ולמתג את עצמך מחדש כמומחה בתחומך. בין הפתרונות המוצעים על ידינו :

  • הקמת אתר אינטרנט אישי (Mini-Sites ) לקידום ומיתוג שמך ו/או שם העסק שלך.
  • החדרה של תכנים בשמך במקומות אסטרטגים ומקודמים במנועי החיפוש.
  • רישום והפצה של תכנים בצורה ויראלית ברשתות חברתיות
  • מעקב ושמירה על השם שלך ברשת.

טיפים לשיפור ערוץ יוטיוב

צור תמונת רקע מותאמת אישית, חזותית משכנעת עבור הדף הערוץ.

פרטים אישיים. שתף את הקהל, שאל אותו שאלות, ספר סיפור שיוצר סולידריות, תן להם להרגיש שהם משפיעים, זה יוצר חיבור למוצר.

עשה שימוש בתכונת "תמונה באנר" בחלק העליון של הדף. קבע איזה קישורים חשובים להציג. כדאי לחשוב על עיצוב נכון של השטח הזה כדי להשיג את מירב הקליקים (למשל, רשימות השמעה, להירשם, פייסבוק, טוויטר). קישורים בדף באנר זה יכולים לקשר מחוץ לערוץ על מנת לקדם את האתר הראשי.

לנצל את 250*300 קופסת מיתוג אשר ממוקמת בצד השמאלי התחתון.

Metadata / אופטימיזציה

תחת הגדרות ערוץ , תייג את דף הערוץ שלך עם מילות מפתח מותאמות אישית.

השתמש במילות מפתח ושיטות להשגת אופטימיזציה של ערוץ לחיפוש בעת כתיבת התיאור ערוץ הפרופיל, ערוץ מידע אחרים.

ניווט ומודולים

העלה את התוכן הנכון ולארגן אותו בצורה הטובה ביותר לקהל המסוים שלך. הגדרת וידאו בהשתתפות ולסדר אלבומים להיות מרתק ביותר ורלוונטי לצופים שלך.

קבע את המצגת הטובה ביותר של התוכן בערוץ (ההעלאות ו פלייליסטים). רשימות השמעה תכונה כאשר קהל היעד שלך עשוי להיות הקרובים עבור קבוצות שונות של תוכן.

הפעל את "ערוצים נוספים" מודול כדי לקדם תוכן אחר או ערוצי בנושא. מודול זה הוא תכונה רבה כדי ליצור צולבות בין ערוצי קידום טיפ:. ערוצי המפורטים כאן מופיעים גם ערוצי הציע כאשר משתמש נרשם כמנוי לערוץ שלך

האם Metadata חשובים עבור אופטימיזציה של ערוץ?

אני מניח, אם אתה דווקא מנסה לגרום להביא אנשים להערוץ שלך דרך חיפוש, חשוב לכתוב את תגי ותיאורים המאפשרים למשתמשים למצוא את הערוץ שלך דרך מנועי החיפוש. בעת כתיבת שורות אלה מטה, זה כנראה הולך להיות שילוב של מילות מפתח הז'אנר רחבה כמו "קומדיה" או "פעולה" מעורבב עם מילות מפתח ספציפיות כגון שמך ואת שם הערוץ שלך.

פרסום ממוקד באמצאות גוגל אדוורדס Google Adwords

שימוש במנוע החיפוש גוגל  - מציע למפרסמים אפשרות פרסום בגוגל בתשלום לפי קליק (ppc - pay per click) באמצעות שירות  הנקרא גוגל אדוורדס (Google adwords). שימוש בפרסום מסוג זה, גוגל נותן במה להצגת הודפעת הפרסומת שלך - טקסטואלית בלבד על בסיס מילות חיפוש.

משלם המפרסם רק עבור משתמשים שלחצו בפועל (קליקים) על הפרסומת שלו, ולא לפי מספר הפעמים בו הוצגה הפרסומת. הפרסומות אותן מציע גוגל הן מודעות טקסט קצרות המופיעות מעל ולצד התוצאות הרגילות

פרסום נכון באמצעות קידום אתרים מקצועי, יביא את השינוי ויסייע לך לפרוץ דרך אל לקוחות חדשים. בכל יום יגיעו יותר גולשים ממוקדים, האתר יתקדם, יתפתח ויהפוך להיות למקור הכנסה מאד משמעותי עבורך.

מבנה המודעות

מודעות גוגל אדוורדס מופיעות בשלושה סוגי מקומות:

פרסום בגוגל עצמו

מודעות אלו מופיעות במסגרת דפי תוצאות החיפוש הרגילים של גוגל. הפרסומות מופיעות בצורה נפרדת מעל או לצד התוצאות הרגילות, תחת הכותרת קישורים ממומנים.

 פרסום ברשת החיפוש של גוגל

 מנוע החיפוש גוגל מספק תוצאות חיפוש לאתרים נוספים, וגם בהם ניתן להציג מודעות אדוורדס.

 פרסום ברשת התוכן של גוגל

גוגל מאפשר לבעלי אתרים המעוניינים להציג מודעות באתריהם להצטרף אל רשת התוכן שלו. וגוגל מציג מודעות טקסט (על בסיס קישורים ממומנים) בדפי האתר השונים. שירות זה נקרא גוגל אדסנס (Google Adsense).

 בניית  קמפיין פרסום בעזרת גוגל אדוורדס

בעת הרצת מסע פרסום בגוגל, על המפרסם - בעל האתר לקבל החלטה לגבי מספר פרמטרים עבור מסע הפרסום שלו:

 מחיר מירבי עבור קליק - max pay per click

המפרסם קובע מהו המחיר המירבי אותו הוא מוכן לשלם עבור קליק על הפרסומת שלו. המחיר המינימאלי לקליק משתנה בהתאם לאיכות המודעה, הנקבעת לפי אחוז הקליקים עליה ולפי תוכן הטקסט במודעה. מחיר הקליק על מודעות עם אחוז קליקים גבוה וטקסט רלוונטי יכול לרדת עד 6 אגורות לקליק. ואולם מילות חיפוש פופולאריות  יכולות להגיע גם לעשרות דולרים. מומחה קידום אתרים יודע ללמוד את מילות החיפוש הנכונות  ולבנות קמפיין פרסום נכון ומבוקר

תשלום מירבי ליום max pay per day

המפרסם  - בעל האתר מגדיר מהו התשלום המירבי עבור פרסום בגוגל אותו הוא מוכן לשלם ביום

מילות מפתח - המפרסם  - בעל האתר מגדיר מהן מילות המפתח שבתוצאות חיפושים עבורן תוצג המודעה.

קהל יעד - ניתן לקבוע מדינות יעד לפרסום ואת שפת קהל היעד הרצויה.

תוכן המודעה - המפרסם מגדיר את תוכן המודעה ואת הכתובת הוואב  (url) אליה יגיע מי שיקליק על המודעה.

 

מבנה המודעה

המבנה של מודעות הטקסט של גוגל אדוורדס הוא אחיד:

כותרת המודעה - מופיע בצורה מודגשת בראש המודעה - אורך מירבי: 25 תווים.

טקסט המודעה - שתי שורות טקסט רגיל - אורך מירבי: 35 תווים בכל שורה.

קישור נראה - כתובת היעד (url) של האתר אליו יועבר הגולש אם ילחץ על המודעה.

קישור בפועל - כתובת היעד אליה יגיע הגולש בפועל אם ילחץ על המודעה (לדוגמא: דף מסויים בתוך האתר).

מיקום המודעה - מיקום המודעה בין המודעות האחרות המוגדרות לאותן מילות מפתח יקבע בהתאם לשלושה גורמים עיקריים:

מחיר מירבי עבור קליק - ככל שהמחיר המירבי אותו מוכן המפרסם לשלם גבוה יותר, כך תופיע הפרסומת גבוה יותר

 

איכות המודעה - quality score

ציון המבטא את הצפי של גוגל למידת ההיענות למודעה. עיקר הציון הוא אחוז הקליקים על המודעה ביחס לכמות החשיפות שלה. בנוסף, נבדקים גורמים נוספים שלא נחשפו בשלב זה על-ידי גוגל.

תשלום מירבי ליום

כאשר המשתמש מגיע לתשלום המירבי היומי שלו, המודעה תפסיק להופיע

כלים לשיפור הפרסום בגוגל

כדי לשפר את התשואה להשקעה (ROI) של הפרסום בגוגל, קיימים מספר כלים לשם שיפור מסע הפרסום:

בדיקת המרה (conversion)

גוגל מאפשר למפרסם לקבוע דפים בתוך האתר שלו, שבמידה ומשתמש לחץ על פרסומת בגוגל, ולבסוף הגיע אל אותם דפים, ניתן יהיה לקבוע כי בוצעה המרה של גולש רגיל ללקוח. כלי זה מאפשר לקבוע אילו מילות חיפוש יצרו את אחוז ההמרות הגבוה - ובכך לתרום להבנת הלקוחות של האתר.

השוואת מסרים פרסומיים

ניתן להגדיר מספר מסרים פרסומיים כדי לבדוק איזה מסר עובד בצורה טובה יותר. גוגל יציג את מסר בעל תוצאות טובות יותר מאשר את אלו המייצרים תוצאות טובות פחות. בצורה זו ניתן למעשה לבצע מעין סקר שוק כדי להשוות מסרים פרסומיים שונים.

כלי מילות מפתח

גוגל מציע כלי המאפשר להכניס מפתח, ולקבל מילות מפתח הקשורות אל מילת המפתח המבוקשת. בצורה זו ניתן להרחיב את מאגר מילות המפתח הרלוונטיות באתר.

דוחות מפורטים - גוגל אדוורדס מציע למפרסם דוחות מפורטים המאפשרים למפרסם לראות כמה פעמים הופיעה המודעה שלו עבור כל מילה, כמה לחיצות בוצעו על כל מודעה, וכמה המרות יוצרו. מעבר לעובדות היבשות, מאפשרים דוחות אלו לראות את רמת הפופולריות היחסית של מילות החיפוש, וכמה פעמים מבצעים משתמשים חיפוש על כל אחת - מידע חשוב מאין כמוהו לבעל אתר.

פרסום נכון באמצעות קידום אתרים מקצועי, יביא את השינוי ויסייע לך לפרוץ דרך אל לקוחות חדשים. בכל יום יגיעו יותר גולשים ממוקדים, האתר יתקדם, יתפתח ויהפוך להיות למקור הכנסה מאד משמעותי עבורך.

בעולם האינטרנט מפה זו נקראת גוגל, ולכן קידום אתרים בגוגל הינו מהלך השיווק המשמעותי ביותר לאתר אינטרנט. המשפט "אם אתה לא שם (במנוע גוגל), אתה לא קיים" הפך במהלך השנים האחרונות למציאות בעלת חשיבות עסקית שיווקית מהמעלה הראשונה.

 

לינקדאין, הרשת ה-חברתית ל- עסקים עם למעלה מ-100 מליון חברים במעל ל-200 מדינות, היא הרשת העסקית היעילה ביותר להגדלת מכירות ולמיצוב הארגון והעסק שלך בתחום בניית לידים ולקוחות חדשים להגדלת המכירות בארגון שלך

הרשת מאפשרת למשתמשיה ליצור פרופיל אישי בו הם יכולים להציג את ניסיונם המקצועי וליצור קשרים עם משתמשים אחרים על מנת לקדם קשרים מקצועיים או עסקיים, לגייס עובדים ולמצוא אפשרויות העסקה או שותפויות עסקיות. בפרופיל המשתמש ניתן להציג ידע, ניסיון, כישורים ויכולות מקצועיים על ידי סיכומים תמציתיים של המשרות בהן מועסק והועסק המשתמש, תיאור התמחויות מקצועיות, רקע לימודי והישגים בלימודים, והצגת המלצות מעסיק.

  • אנחנו נעזור לך ונשים את החברה שלך עם כל השירותים והמוצרים ברשת
  • מיתוג החברה שלך בפני קהל היעד הרלוונטי בישראל ובעיקר בעולם
  • בניית תוכנית ושותפים בישראל ובעולם
  • בניית רשת מפיצים עולמית
  • כיצד תוכל לקדם את המוצרים שלך בעמוד החברה החדש של לינקדאין

פרופיל אישי

בכדי להרחיב את מעגל המקושרים של כל משתמש ולהעצים את הפוטנציאל שבקשרים מקצועיים קשרי המשתמשים בלינקדאין מדורגים לפי קירבה. דירוג זה מאפשר למשתמשים לבסס קשרים חדשים עם משתמשים שאינם מקושרים אליהם ישירות.

יישומים

משתמשים יכולים להיעזר ביישומים המוצעים בלינקדאין על מנת לחלוק מידע ולשתף פעולה עם אחד או יותר מהחברים המקושרים אליהם. בעזרת יישומים אלה ניתן להציג מצגות, לאחסן מסמכים, לדון על נושאים או פרויקטים משותפים, לקשר לבלוגים כדי להציג עדכונים, לאתר עמיתים באזור איתם אפשר להיפגש, ולעניין את המשתמשים המקושרים ברשימת ספרים אותם המשתמש קורא.

קבוצות

קבוצות בלינקדאין מורכבות מקהילות משתמשים בעלי מכנה משותף מקצועי או עסקי כלשהו כגון עניין, מטרה, השתייכות או התנסות. הקבוצות מאופיינות לפי קטגוריות של ארגון, קשר מקצועי, בוגרי מוסד להשכלה גבוהה, ומשתתפי כנס. משתמשים יכולים ליצור קבוצות או להצטרף לקבוצות קיימות. הקבוצות בלינקדאין מאפשרות לקהילות חבריה לפתח דיונים, לשתף רעיונות, לפרסם הודעות וכיוצא בזה. כל קבוצה משמשת כפורום כך שכל משתמש בקבוצה מסוימת יכול ליצור קשרים עם משתמשים אחרים השייכים לאותה קבוצה, לפרסם הודעות או להגיב עליהם, לשאול ולהשיב על שאלות. הודעות ושאלות המתפרסמות בקבוצה נשלחות בדוא"ל לכל משתמשי הקבוצה, בהתאם להגדרות המשתמש, כדי להתעדכן ביעילות רבה יותר.

השימוש באתר למטרות העסקה

מכיוון שבלינקדאין קיים שוק של מחפשי עבודה ושל מחפשי קידום מקצועי חברות השמה ואנשי משאבי אנוש נעזרים בלינקדאין כדי לגייס עובדים. הקבוצות הן אחת הדרכים לפרסום מודעות דרושים אך פניות נעשות גם באופן אישי למשתמשים המתאימים לעבודה מסוימת. היות שבלינקדאין המשתמשים מקושרים אחד לשני בדרגות קירבה שונות מגייסים יכולים לפנות למועמדים פוטנציאליים בהיקף רחב, אותם הם יכולים למצוא דרך מקושרים ישירים או דרך חיפוש באתר.

גם מחפשי עבודה חדשה משתמשים בלינקדאין לצורך העניין. האתר מאפשר למשתמשים לשווק את עצמם בעיני המגייסים. בפרופיל האישי עצמו ניתן להציג כישורים והישגים אך גם השתתפות פעילה בקבוצות ויצירת רשת מקושרים ענפה תורמים לשיווק האישי.

Share Some Ideas

Do You Have a Tip or an Idea for a Story? Tell Us About It.
Submit Article